۩~۞*¤ملتقي الإعلام التربوي بمدارس الجمعية الشرعية بميت غمر EDUMEDIA۩~۞*¤
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول
WE LOVE EDUMEDIA
          Facebook Twitter YouTube 
بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
نتيجة الفصل الدراسي الأول ( الصف الثالث الإعدادي ) الأحد 28 فبراير 2016 - 20:10اناتمرةالاحباب
أوائل الميد تيرم .. نوفمبر 2014 الأربعاء 3 ديسمبر 2014 - 19:31Abo Sama
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ابتسام - 1056
1056 المساهمات
samar - 952
952 المساهمات
Abo Sama - 856
856 المساهمات
toka mohamed - 535
535 المساهمات
ahmedashraf - 135
135 المساهمات
داليا - 39
39 المساهمات
Hala - 37
37 المساهمات
aliaa - 28
28 المساهمات
mostafa - 20
20 المساهمات
16 المساهمات

سحابة الكلمات الدلالية

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 3605 عُضو.آخر عُضو مُسجل هو Haitham فمرحباً به.أعضاؤنا قدموا 4078 مساهمة في هذا المنتدىفي 1883 موضوع

ارقي نغم
ارقي نغم
عضو نشيط
عضو نشيط
رسالة sms رسالة sms :
إلهي تقربت في سجدتي إليك بحمدي و ترتيلتي
إلهي و عفرت ظلا جبيني إليك و لونت حبك في دمعتي
أحن إليك حنين اشتياق فأنت أنيسي في وحدتي
طبعت كتابك وسط الفؤاد و حسن جمالك في مقلتي
أراك و لكن بعين القلوب و همس النفوس على الفطرةِ
فإني فقير لعلياء رضاك و أنت القدير على بهجتي

اسم الدولة اسم الدولة : http://up.mn66.com/images/532vtqrmv.gif الجنس : انثى الابراج : العذراء عدد المساهمات : 7
عدد المواضيع : 3
تاريخ الميلاد : 16/09/1995
العمل/الترفيه : كتابه الشعر والقاءه

لا تضيع ميعادك مع الملك Empty لا تضيع ميعادك مع الملك

الإثنين 6 أغسطس 2012 - 8:48
تريــــــد ان تقوم الليــــــل باستمــــــــــــــ ـ ـ ــــــــــــ ــ ــ ــــــــــــــــــــــــرا

فاسمعني ولك حريه الاختيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار

لا تضيع معادك مع الملك الجبار مهما كانت الظروف لو في قلبك شكر لربنا قوم الليل لو في قلبك شكر لربنا قوم الليل لو في قلبك حب لربنا قوم الليل (دا الي بيحب حد كل لما يقرب منه بيبقي قلبه كله لهفه

قول لنفسك ربنا بينزل للسماء الدنيا وانا قلبي لا يتزلزل اززززاااااي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دا حتي ربنا بيقوول كذب من ادعي محبتي حتي اذا جن الليل نام وتركني !!!!!!!

لاء وكمان موسي بن عمران بيقوم الليل وهو في قبره الحبيب شافه وهو في رحلة الاسراء والمعراج

وهو ميت يقوووم الليل عليه السلام

وانا عايش ومش بقوم الليل ولسا صحفتي متقفلتش ومش بقوم الليل

يبقي خلاص عاوز اتغير وقيام الليل هو الي هيغيرني لان الي ملهوش ليل ملهوش نهااار

ايوه الي عاوز حاله ينصلح يقوم الليل والي تعبان في الالتزام يقوم الليل وكمان الي عنده مشاكل

دا انا كمان افتكرت ان الفطيل تاب بسبب واحد كان بيقوم الليل وهو بيقري (( ألم يأن للذين آمنوا أن تخشع قلوبهم )) وهو كان طالع يسرق دا حتي قال بعلو صوته ان يارب ان يارب

قلبه اتزلزل بسبب واحد بيقوم الليل
من الاخر وبصراحه الي عاوز ينجو من عذاب القبر يقوم الليل الي عاوز درجات الجنه العليا الي عاوز يقف في ظل الجبار يوم القيامه يقوم الليل الي عاوز يأمن في قبره وموته يقوم الليل

مثلا يعني لما تشوف واحد في الدنيا راكب عربيه فاخمه وتقول ايه دا هو ايه الي طلع فلان اوي كدا حد يقولك ياعم دا جاله عقد عمل مش عارف فين

هو دا نفس الحال يوم القيامه
ممكن تشوف واحد كان بسيط جدا وداخل افردوس الاعلي وتسال هو ايه الي طلع فلان كدا حد يقولك اصله كان بيقوم الليل للدرجادي ياااااااااااااه !!!!!!!

طيب نخلينا صرحه هو لسا ربنا الاول في حياتك لسا بعد كل العمر الي عشناه وفات بعض الدراسه وياني علي الدراسه ويعد الامتحانات اللهم اجرنا منها وبعد المخاوف والمرجوات والامنيات ما اخدت جزء من حياتنا
ياتري بعد كل دا لسا ربنا الاول في حياتنا ....... طيب جميل الحمد لله انو لسا

بس فين الدليل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الدليل هو قيمنا الليل

طيب دلوقتي لازم ناخد قرار لاااازم خد قراار خدي قررار انا دلوقتي هثبت لربنا ساعه او ساعه ونص او ساعتين او الثلث كله اربع ساعات عاوز تثبت 11 راكعه لربنا 9 ـــــ 8 ــــــ7ــــــــ 3 الي تقدر عليه اعمله

طيب انا مش بعرف اقوم في الاخر !!!! قوم في وسط الليل في اول الليل

بس
كلمه السر هي رقم عشره لااااازم تنهي يومك الساعه عشره علشان تقدر تقووم

طيب لما بيكون عندنا امتحان بنجهزلو وبنامله بدري علشان نصحي مركزين

طيب مهو كل يوم امتحان حد عارف اخر يوم ليه ايه دا بقي امتحان لينا في حبنا لله في ثقتك في الله في رجاااءك لرضا الله

يبقي خلاص قرااار

اووعي الشيطان يدبحك بسكينه سوووف سكينه التسويف الي دبح بيها ملاييين نيمين تحت التراب دلوقتي

وكمان نحاول نقوووم الليل في العشر ايام من زي الحجه اووووووووعي تضيع ليله اوووعي تضيعي ليله جرب كدا القيام في العشر ايام دول جررب ياسيدي مش هتندم ياسيدي خلص الشغل وقيم ساعه وانتي

كمان سيبي المزاكره وقومي ساعه والله مش هتندمي هنكسب ربنا في حيتنا ونبدا يومنا زي ما حببنا كان بيبدؤ من بعد الفجر دا كمان من قام الليل بالف ايه كان من المقنطرين

نقوووم نبكي بين ايده نقوم نناجيه نقوووووم مهرجان رباني للمشاعر الايمانيه جو قلوينا

خلينا بقي نبقي قوامين اخطرررر ساعتين في حياتك كلها الساعة الي قبل الفجر والساعه الي بعد الفجر الي فيهم (( القيام واجابه الدعاء وصلاة الوتر واسغفار الاسحار وصلاة الفجر المشهوده وسنه الفجر الي خير من الدنياا وما فيها ))) كل دا في الساعتين دوول

اتفقنا يا الراغبين الي الله وعرفين حبهم لربنا قد ايه ويالي عارفين جين الدنيا ليه والي مفروض منهم يحصلو ايه وعرفين قيمه عمرهم

انا اسفه لو كان الموضوع طويل بس حبيت المشاركه وكمان انا كتبته باسلوبي فضلت كدا عن اللغه العربيه الفصحي علي الاقل نحس بالكلام اكتر

تحيــ ,,, ــــاتـــــ ,,, ـــي
ارقي نغم
Abo Sama
Abo Sama
مؤسس EDUMEDIA
مؤسس EDUMEDIA
رسالة sms رسالة sms : LET LOVE LIVE LONG
اسم الدولة اسم الدولة : أقل عباد الله شأنا الجنس : ذكر الابراج : الجوزاء عدد المساهمات : 856
عدد المواضيع : 1920
تاريخ الميلاد : 16/06/1981
الموقع الموقع : www.samasrour.clictopic.com
العمل/الترفيه : إخصائي إعلام
المزاج المزاج : نحمد الله
تعاليق : لإن يهدي الله بك رجلا خيرا من الدنيا ومافيها
https://edumedia.yoo7.com

لا تضيع ميعادك مع الملك Empty رد: لا تضيع ميعادك مع الملك

الثلاثاء 7 أغسطس 2012 - 13:29
لا تضيع ميعادك مع الملك Yana468